لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
چشمک بانوی پیر به لیگ اروپا ( المپیاکوس 1 - 0 یوونتوس )

چشمک بانوی پیر به لیگ اروپا ( المپیاکوس 1 - 0 یوونتوس )

یک یوونتوس ضعیف و بی برنامه را در نیمه اول دیدار مقابل تیم یونانی شاهد بودیم و این درحالی بود که بانوی پیر دیدار قبلی خود را نیز در این رقابت ها واگذار کرده و در این دیدار یووه نیاز زیادی به پیروزی داaj ولی در وقت اول هیچ نشانی از یوونتوس شاهد نبودیم اما در نیمه ی دوم اوضاع تا حد بسیار زیادی فرق دارد اما نتیجه همان یک گل برای تیم یونانی به پایان رسید و یوونتوس نتوانست از موقعیت های خود بهره ی کاملی ببرد و شانس خود را برای صعود از این رقابت ها بسیار کمتر از گذشته کرد.

بانوی پیر دیدار را با ترکیب بوفون - اوگبونا - بونوی - کیلینی - لختشتاینر - ویدال - پیرلو - پوگبا - آزاموا - موراتا - توز آغاز کرد اما تیم یونانی از همان دقایق ابتدایی قدرت خود را بر یووه دیکته کرد و یوونتوس را در زمین خودی حبس کرده بود.

یوونتوسی ها تحت فشار حریف بودند اما هیچ برنامه ای برای خروج از این حالت نداشتند و تیم المپیاکوس به راحتی به محوطه ی جریمه ی یوونتوس می رسید و ضربات نهایی را به سمت دروازه ی بوفون وارد می کرد.

اشتباهات بازیکنان یوونتوس در این دیدار بیش از حد استاندارد بود و شاگردان الگری نمایش بسیار ضعیفی را از خود بر جای گذاشتند و بوفون در چند صحنه ناجی دروازه شد و یونانی ها تنها در دقیقه ی 36 از بازی موفق به باز کردن دروازه ی یووه شدند.

یوونتوس در دقایق اخر نیمه ی اول چند حمله ی نصف و نیمه را بر روی دروازه ی تیم المپیاکوس انجام داد اما هیچ کدام از آنها به جایی نرسید و یووه وقت اول را با همان یک گل بازنده به رختکن رفت.

در نیمه ی دوم یوونتوس تلاش زیادی برای تغییر نتیجه انجام داد اما دروازه بان حریف به ستاره ی بی چون و چرای این بازیکن تبدیل شد و هشت موقعیت مسلم گلزنی را از تیم یوونتوس دفع کرد.

ماروتا در تیم یوونتوس بهترین نمایش را از خود بر جای گذاشت ولی در زدن ضربات نهایی بی دقت عمل می کرد و همین موضوع سبب شد تا دروازه بان حریف به راحتی توپ های وی را دفع کند.

در نیمه ی دوم از زمانی که پیرلو از زمین بازی خارج و مارکیزیو وارد زمین شد، تاکتیک یوونتوس تغییر زیادی کرد و تیم روان تر از دقایق گذشته بازی را دنبال می کرد اما تیم میزبان با تمامی نفرات در زمین خودی مشغول دفاع کردن بود.

در نهایت یوونتوس نتوانست نمایشی در حد و اندازه ی های خود نشان دهد و در سومین دیدار خود در این رقابت ها نیز شکست خورد تا از دور رفت این بازی ها تنها 3 امتیاز کسب کند و در رده ی سوم جدول قرار گیرد.

بانوی پیر در هفته ی بعد این رقابت ها در ایتالیا میزبان همین تیم المپیاکوس می باشد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: